Vacatures Administratie

Wil jij graag werken in de Administratie? ROVINIJ kan jou hierbij helpen, wij hebben vele vacatures in de administratie.

Vind jouw kantoorbaan bij Rovinij

Nieuwste administratie vacatures

Service Glasmonteur Buitendienst (regio Nijmegen, Uden en Oss)

Landelijk
Geen

Voor een van onze opdrachtgevers in de omgeving Nijmegen zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven medewerker service glasmonteur buitendienst. Over de opdrachtgever Onze opdrachtgever is al zo'n 50 jaar actief in de glasherstelmarkt en richt zich voornamelijk op vaste klanten zoals verzekeraars, wooncorporaties, vastgoedbeheerders, overheden, semioverheden en zakelijke klanten. Als koploper binnen de Nederlandse markt biedt dit bedrijf alle nodige waarborgen, waaronder ISO 9001, ISO 14001, VCA, SBB erkend leerbedrijf, TNS, GBO en PSO trede 3. Het bedrijf is een gezond sociaal bedrijf en is met zijn medewerkers een afspiegeling van de maatschappij. Er werken zowel reguliere medewerkers als medewerkers uit diverse doelgroepen. Wat ga je doen? Op locatie glas vervangen bij voornamelijk vaste klanten, met behulp van de modernste hulpmiddelen. Geen nieuwbouw of langlopende projecten, iedere dag is afwisselend en uitdagend. Wat ontvang je? Hoge baanzekerheid; Een afwisselende baan waarbij je iedere dag op verschillende locaties in de regio komt; Moderne hulpmiddelen die het werk lichter maken; Werktijden en salaris in overleg; Mogelijkheid tot proefplaatsing en/of proefdagen om de sfeer te ervaren en te kijken of de werkzaamheden bij je passen; Kansen en doorgroeimogelijkheden: Er zijn volop mogelijkheden om door te groeien en zelfstandig de regio Nijmegen, Uden, en Oss te beheren. Wie zoeken wij? Iemand waarbij leeftijd, afkomst en achtergrond niet belangrijk zijn; Iemand die goed kan communiceren in het Engels of Nederlands; Een gezellige teamspeler die past binnen ons diverse team; Iemand die op eigen gelegenheid naar de vestiging kan komen; In het bezit van een rijbewijs, of bereid om dit te behalen; Een handige en leergierige persoon die gediplomeerd vakspecialist wil worden in de 24uurs service; Een kandidaat die wil doorgroeien en zelfstandig wil werken in de regio Nijmegen, Uden en Oss is zeer welkom. Interesse? Ben jij de service glasmonteur die wij zoeken en wil je aan de slag in een dynamische en sociale werkomgeving? Reageer dan nu en ontdek de mogelijkheden bij een van onze opdrachtgevers in de omgeving Nijmegen. Solliciteer vandaag nog als service glasmonteur voor de buitendienst en misschien ben jij binnenkort wel onderdeel van een hecht team. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar [vacatures@rovinij.nl](mailto:vacatures@rovinij.nl)

Consulent / Recruiter

Nijmegen
MBO

Bij ROVINIJ zijn we op zoek naar een enthousiaste en proactieve Consulent/Recruiter om ons groeiende team te versterken. Wij breiden voortdurend uit en zoeken iemand die het leuk vindt om bij te dragen aan ons succes en mee te bouwen aan onze toekomst. Als Recruiter bij ROVINIJ ben je een cruciale schakel tussen werkzoekenden en bedrijven, waarbij je zorgt voor een perfecte match. Je hebt een scherp oog voor talent, bent communicatief sterk en weet kandidaten en opdrachtgevers op de juiste manier te verbinden. Wat ontvang je van ons? Marktconform salaris: Afhankelijk van ervaring en uitbetaald per 4 weken Vast dienstverband: Uitzicht op een vaste aanstelling Pensioenregeling: Een goede pensioenregeling voor je toekomst Vakantie: 25 vrije dagen bij een fulltime dienstverband Vakantiegeld: 9% vakantiegeld bovenop je salaris Reiskostenvergoeding: Vergoeding van reiskosten Gratis parkeren: Mogelijkheid om gratis te parkeren in hartje Nijmegen, ook buiten werktijden Bedrijfsuitjes: Gezellige bedrijfsuitjes om samen te genieten en te ontspannen Werksfeer: Een open en plezierige werksfeer waarin werkplezier centraal staat Opleidings en doorgroeimogelijkheden: Uitgebreide mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien Werkbenodigdheden: Mobiele telefoon, laptop, en eventuele andere benodigdheden om je werk goed te kunnen doen Fietsplan: Mogelijkheid om voordelig een fiets aan te schaffen via ons fietsplan Korting op sportabonnement: aantrekkelijke korting op jouw sportabonnement Team: Een betrokken en ambitieus team om mee samen te werken Wat ga je doen? Vacatureteksten schrijven: Creëer wervende en doelgroepgerichte vacatureteksten Wervingsstrategie ontwikkelen: Bepaal de beste kanalen en middelen voor het werven van kandidaten Acquisitie: Je belt potentiële klanten om ROVINIJ verder te laten groeien en nieuwe samenwerkingen aan te gaan Beheren van eigen opdrachtgevers: je bent de contactpersoon van onze huidige en nieuwe opdrachtgevers Netwerken: Benut je eigen netwerk en zoek proactief naar potentiële medewerkers Intakegesprekken voeren: Voer telefonische en facetoface intakegesprekken om de eerste selectie van sollicitanten te maken Begeleiding van kandidaten: Wees het aanspreekpunt voor kandidaten tijdens het gehele sollicitatieproces, van solliciteren tot arbeidsvoorwaardengesprek Relatiebeheer: Leg en onderhoud contacten met scholen en opleidingsinstituten Evenementen bezoeken: Bezoek beurzen en andere evenementen voor de werving van potentiële werknemers Wat neem je mee? MBO niveau 4 of HBO werk en denkniveau Ervaring als consulent/recruiter of als laatstejaars HRMstudent is een pré, evenals ervaring in commerciële functies. Beschikbaar voor 3236 uur per week Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden Een scherp oog voor talent en het vermogen om verder te kijken dan het CV Proactief, vindingrijk, betrouwbaar en integer Interesse? Solliciteer direct! Ben jij de enthousiaste Consulent / Recruiter die wij zoeken en wil je deel uitmaken van ons groeiende team? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar [vacatures@rovinij.nl](mailto:vacatures@rovinij.nl). We kijken ernaar uit om jou binnenkort te verwelkomen! Startdatum: Wij zoeken iemand die bij voorkeur 1 augustus kan starten.

Fiscaal medewerker (direct op contract bij de werkgever)

Nijmegen
HBO

Werk je graag in een innovatieve omgeving met veel vrijheid in een betrokken team? Dan is dit jouw ideale werkgever! Bij een van onze opdrachtgevers in Nijmegen zijn ze op zoek naar een fiscaal medewerker. In deze organisatie hechten ze veel waarde aan het verhaal achter de cijfers. Wat zijn de dromen en ambities de klanten? Hoe kunnen we hen helpen die te realiseren? Door deze persoonlijke aanpak krijgen de cijfers betekenis en biedt je echt waardevolle adviezen. Soms is het beter om ambities tijdelijk op een laag pitje te zetten, zodat er ruimte is voor andere waardevolle ervaringen in het leven. Naast deze persoonlijke benadering zorgt dit bedrijf voor een solide financiële salarisadministratie, duidelijke aangiften voor inkomsten en vennootschapsbelasting, het samenstellen van jaarrekeningen en het bieden van praktisch fiscaal advies. Wat mag je verwachten? Bijscholing wordt gestimuleerd, relevante opleidingen of cursussen worden na overeenstemming door ons vergoed; Een cultuur zonder haantjesgedrag, waarbij niet wordt toegewerkt naar nog meer en hogerop, maar gewoon goed werkt wordt verricht in een ongedwongen sfeer; Werkuren kunnen flexibel worden ingedeeld; iets later beginnen om kinderen weg te brengen of eerst te sporten? Dan werk je gewoon wat langer door, geen probleem; Een salaris tussen 3.000 4.000 per maand op basis van fulltime contract, afhankeklijk van je opleiding en ervaring; Een betrokken team van +10 collega's; Je krijgt bij ons maar liefst 28(!) 2 keer pr week krijg je lunch van de zaak. Mooi meegenomen toch? Wat ga je doen als fiscalist? Je verzorgt de aangiften inkomstenbelasting, vennootschapbelasting en andere fiscale werkzaamheden; Je onderhoudt contacten met de klant en adviseert en ontzorgt deze op kundige wijze; Je adviseert klanten op het gebied van fiscale optimalisatie en strategieen; Je houdt de veranderingen in de fiscale wet en regelgeving in de gaten; Wat vragen we van je? Een afgeronde opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie op HBO niveau; Een grote mate van zelfstandigheid, je pakt werk op waar kan en gaat aan de slag! Financieel inzicht en rekenvaardigheid; Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie; Startdatum graag z.s.m; Neem vooral intitatief, daar houden we van! Kom met nieuwe ideeen en help een collega waar nodig, dat maakt ons team zo sterk; Je bent en blijft op de hoogte van vaktechnische ontwikkeling en adviseert collega's en onze klanten hierover; Competenties? Natuurlijk willen we dat je nauwkeurig kan werken, cijfermatig inzicht en rekenvaardig bent. Daarnaast sta je stevig in je schoenen, werk je gestructureerd en ben je boven alles integer en enthousiast. Interesse? Solliciteer direct voor de functie van ervaren fiscalist! Ben jij deze ervaren fiscaal medewerker die ze zoeken en herken je jezelf in dit profiel? Stuur dan direct jouw motivatie en CV naar ons via de sollicitatiebutton. Of stuur jouw sollicitatie direct naar [vacatures@rovinij.nl](mailto:vacatures@rovinij.nl) ter attentie van Iris Craanen. Heb je vragen? Bel gerust naar [024 3606222](tel:+31243606222) voor meer informatie.

Financieel Administratief medewerker (direct op contract bij de werkgever)

Nijmegen
MBO

Ben jij als financieel administratief medewerker klaar voor een nieuwe uitdaging? Werk je graag in een moderne werkomgeving met veel vrijheid en een gezellig team? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het begeleiden, verwerken en controleren van de financiële administratie voor diverse klanten in verschillende branches. We vinden ervaring belangrijker dan een diploma; termen als debet en credit hebben voor jou geen geheimen. Daarnaast heb je ervaring met financiële programma’s zoals Exactonline, Eboekhouden, King etc. Naast je financiële vaardigheden zijn ook je communicatieve skills van groot belang. Je onderhoudt zelfstandig contact met klanten over hun boekhouding, wat zorgt voor veel afwisseling in je werk. Je komt terecht in een hecht team van ongeveer 10 personen, waar nieuwe inzichten en ideeën zeer gewaardeerd worden. Als boekhoudkundig medewerker werk je 3240 uur per week en word je ingewerkt door een van je collega’s, zodat je snel je weg vindt binnen de organisatie. Wat vragen we van je? Minimaal MBO 4 werk en denkniveau; Enkele jaren werkervaring in de branche is een pre; Zelfstandigheid, initiatief en de bereidheid om werk op te pakken; Financieel inzicht, goede rekenvaardigheden en nauwkeurigheid; Actuele kennis van vaktechnische ontwikkelingen en het vermogen om collega’s en klanten hierover te adviseren; Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift; Je bent 3240 uur per week beschikbaar. Wat bieden we je? Een salaris tussen €2.400 – €2.700 per maand op basis van een fulltime contract, afhankelijk van opleiding en ervaring; Flexibele werktijden, zodat je bijvoorbeeld eerst kunt sporten en later kunt beginnen; Volop ontwikkelingsmogelijkheden met vergoede relevante opleidingen of cursussen; Een prettige bedrijfscultuur met een informele sfeer; Een goed bereikbare locatie met openbaar vervoer, fiets of auto; Twee keer per week lunch van de zaak; Een klein maar fijn team. Solliciteren? Denk je dat je een waardevolle aanvulling kunt zijn als financieel administratief medewerker? Solliciteer dan nu! Stuur je sollicitatie inclusief motivatiebrief, waarin je aangeeft wat je kunt (zoals de programma’s waarmee je kunt werken) en waarom je denkt het team goed te kunnen aanvullen. We kijken uit naar je sollicitatie!

Finance specialist (Assistent Accountant)

Nijmegen
HBO

Ben jij de assistent accountant die wij zoeken? Voor onze opdrachtgever in Nijmegen zijn wij op zoek naar een expert in het bijhouden van financiële administraties. Ben je daarnaast ook nog nieuwsgierig naar het verhaal achter de cijfers? Dan ben je onze perfecte match! Je komt te werken in gezellig team met veel vrijheid en in modern bedrijf. Je komt direct in dienst bij onze opdrachtgever! Bij dit bedrijf gaat het om meer dan alleen de cijfers. Wat zijn de doelen van onze klanten? Hoe willen zij deze realiseren? Door deze persoonlijke benadering krijgen de cijfers meer betekenis. Je gaat dus niet alleen aan de slag met cijfers. Je leert ook het bedrijf en de mensen kennen om zo écht het verschil te maken en waardevolle advies te kunnen geven. Wat bieden wij jou? Een salaris tussen €2.500 en €4.000 per maand op basis van een fulltime contract, afhankelijk van je opleiding en ervaring; Flexibele werkuren; later beginnen om de kinderen weg te brengen of eerst te sporten? Geen probleem, je kunt het inhalen wanneer het jou uitkomt; Maar liefst 28 vakantiedagen bij een fulltime contract; Twee keer per week een lunch van de zaak; Een betrokken team van meer dan 10 collega’s. Wat ga je doen? Begeleiden, verwerken en controleren van financiële administraties; Opstellen van jaarrekeningen en financiële rapportages; Voorbereiden van belastingaangiftes voor diverse klanten; Onderhouden van nauw contact met klanten en hen deskundig adviseren en ontzorgen; Samenwerken met een team van collega’s en nieuwe medewerkers begeleiden in onze organisatie en werkwijze. Wat verwachten we van jou? Grote mate van zelfstandigheid; je pakt werk op waar nodig en gaat aan de slag! Een MBO of HBOopleiding in een financiële richting of relevante bij of nascholing heeft onze voorkeur. Aantoonbare werkervaring in het vakgebied is ook welkom; Minimaal 1 jaar ervaring met het verzorgen van verschillende administraties en het voorbereiden van jaarrekeningen; Financieel inzicht en rekenvaardigheid; Beschikbaarheid vanaf zo snel mogelijk; Ervaring met financiële (online) programma’s zoals Exact Online, Eboekhouden e.d. is een pluspunt; Uptodate blijven van vaktechnische ontwikkelingen en hierover adviseren; Gestructureerd, stevig in je schoenen, integer en enthousiast; Beschikbaarheid van minimaal 24 uur tot maximaal 40 uur per week. Solliciteer direct! Herken jij jezelf in dit profiel als assistent accountant? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton of stuur jouw CV en motivatiebrief naar vacatures@rovinij.nl ter attentie van Iris Craanen. Geef vooral aan waarom je denkt geschikt te zijn voor deze functie en wat jouw drijfveren zijn. Heb je nog vragen naar aanleiding van de vacature? Bel dan naar [024 3606222](tel:+31243606222)

Alle vacatures

Werken in de administratie

Werken in administratie biedt een boeiende en dynamische omgeving waar precisie en organisatievaardigheden samenkomen. Het is de ruggengraat van elke succesvolle organisatie en biedt de mogelijkheid om processen soepel te laten verlopen. Als administratief professional ben je de spil die informatie stroomlijnt, gegevens beheert en de basis legt voor weloverwogen besluitvorming. De constante uitdagingen en de voldoening van het zien groeien van een geordende structuur maken werken in administratie niet alleen leuk, maar ook essentieel voor het succes van elk bedrijf.

https://www.rovinij.nl/wp-content/uploads/2023/07/rovinij_werken_in_de_administratie-300x200.webp

Werken in de administratie iets voor jou?

Schrijf je in bij ROVINIJ, en wij gaan voor jou opzoek naar een passende office baan!

Inschrijven

Waarom werken in de administratie?

Werken in de administratie biedt niet alleen de kans om achter de schermen te werken, maar kan ook onverwacht gezellig en leuk zijn. Het dagelijkse contact met collega’s en het teamgevoel dat ontstaat door samen te werken aan doelen, creëren een warme en positieve werkomgeving. Het oplossen van puzzels in gegevens, het vinden van innovatieve oplossingen voor organisatorische uitdagingen en het bijdragen aan de soepele werking van de organisatie, zorgen voor een boeiende en dynamische baan die elke dag nieuwe kansen biedt om te leren en te groeien, terwijl je tegelijkertijd geniet van de gezelligheid van een ondersteunend team.

  • Werk in een ondersteunend team waar samenwerking centraal staat.
  • Omarm een boeiende baan vol variatie en continue leermogelijkheden.
  • Maak een tastbaar verschil door processen te optimaliseren en informatie te beheren.

Wellicht ook interresant

Ontvang vacatures direct in je mailbox